Thursday, August 20, 2009

Keputusan Pertandingan Tenis Terbuka Prasarana 2009

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Berakhirlah sudah Pertandingan Tenis Terbuka Prasarana 2009 yang telah berlangsung selama 3 malam (5, 6 & 19 Ogos 2009). Semalam merupakan pertandingan akhir bagi menentukan juara dan tempat ke 3 & ke 4 bagi kedua-dua pool.

Setelah selama 3 malam berhempas pulas menggunakan segala kekuatan dari segi mental, fizikal, kemahiran dan juga teknik yang ada, maka dengan ini secara rasminya diumumkan keputusan akhir Pertandingan Tenis Terbuka Prasarana 2009 bagi kedua-dua pool:-

Cup Pool (Winner’s Pool)

Johan : Firdaus Effendy & Azman Yusop

Naib Johan : Saiful Azhar & Nor Idham

Dengan pungutan mata 9 berbalas 6.

Tempat ke 3 : Zulkifli Mohd Yusoff & Megat Ab Rahman

Tempat ke 4 : Jamal Amidy & Henny Shahril

Dengan pungutan mata 9 berbalas 7

Plate Pool (Loser’s Pool)

Johan : Mohd Azha & Megat Khairulazhar

Naib Johan : Syed Ahmad & Syed Yazid

Dengan pungutan mata 9 berbalas 5

Tempat ke 3 : Mohd Shahril & Mohd Nizam Isa

Tempat ke 4 : Mohd Yunus & Azizul Izzat

Dengan pungutan mata 9 berbalas 5

Oleh itu, terima kasih diucapkan kepada semua peserta yang telah memberikan komitmen, kesungguhan dan juga semangat kesukanan di dalam menjayakan pertandingan ini. Kepada yang tidak berjaya diharapkan akan mencuba lagi pada masa akan datang. Terima kasih juga kepada semua wargakerja Prasarana. Kepada yang telah sudi datang memberikan sokongan dan memeriahkan lagi suasana pertandingan, kedatangan ada semua amatlah dihargai.

Untuk pengetahuan semua, bagi upacara penyampaian hadiah, ianya akan diadakan pada tarikh dan masa yang akan diberitahu kelak.

Akhir kata, berjumpa kita lagi nanti pada pertandingan-pertandingan yang akan datang dan “Majulah Sukan untuk Prasarana”.

Sekian, terima kasih.

“Satu Kelab Untuk Semua”


blogger templates | Make Money Online